Apr 3, 2009

TOT

Esok bersamaan 4 april hingga 5 april umu akan menterlibat kan diri dalam aktiviti TOT (Training of Trainers) yang dianjurkan oleh kos MATECH.nak tak nak terpaksa pegi jugak.lagipun ia diwajibkan untuk sume student dalam kos ni.

TOT ni boleh dikategorikan sebagai camping jugak, diadakan dekat hulu langat. Kami sume akan tidur kat dalam khemah.walaupun pada asal nya dijanjikan untuk tidur di dalam challet.takpe lah,mencabar sikit tidur kat khemah.

Dah lama tak bercamping.rindu plak zaman2 dulu,pergi bercamping.paling syok pergi dengan famili.Dulu2 masa waktu2 kritikal tahun 1998,famili umu especially ayah lah selalu ajak kitorang anak beranak bercamping kat hulu tasik kenyir.

Setelah melalui hari2 yang rumit, kitorang akan menghabiskan hujung minggu berada di hulu sungai dekat tasik kenyir berkhemah.sangat menenangkan.

Kadang2 pergi challet KOLA kat tasik kenyir.saat2 tu takkan dapat umu lupakan.kerana ia terselit kenangan2 indah bersama.banyak susah senang dilalui bersama.takkan dapat di ganti dengan wang ringgit.

Entah bila lagi peluang untuk bercamping bersama keluarga.

No comments:

Post a Comment